Als je een bedrijf hebt met bijvoorbeeld veel bedrijfsauto’s zoals een schildersbedrijf. Dan is het handig dat je een overzicht hebt. Het kan namelijk zo zijn dat je meerdere auto’s op een dag hebt rijden met werknemers. Soms kun je in de war raken in het overzicht en vergeet je waar iedereen nu eigenlijk is en met welke klus ze bezig zijn. Eerst kon je op papier nog een planning maken, maar is dit heel achterhaald. Tegenwoordig heb je ook een alles-in-een planning software waar je alles in kan zetten en ervoor zorgen dat je meer overzicht hebt. Zo kan je in deze alles-in-een planning software precies zien wat er gebeurt binnen je bedrijf en buiten je bedrijf. Met een GPS tracker kan jij zelfs je werknemers volgen naar de klus en weet jij precies waar iedereen uithangt. Ook kan je eenvoudig dingen zoals werkbonnen erin zetten en kun je eenvoudig verandering toebrengen aan bepaalde dingen. Daarnaast kan je ook je e-mail verbinden met de software en automatisch e-mails sturen naar klanten.
De Simple Simon app
Als je als bedrijf werkt met werkbonnen is de Simple Simon app de perfecte applicatie voor jou en kan dit goed gebruiken. Zo scheelt het 3 tot 5 minuten per werkbon als je deze opstelt in de applicatie en kan je veel meer informatie hierin kwijt. De klantinformatie kan je hier gemakkelijk in verwerken en dit kan handig zijn zodat je alles bij elkaar hebt staan. Daarnaast kan je ook gelijk je boekhoud informatie hierin verwerken zodat ook alles gelijk vast staat. Los hiervan heb je natuurlijk een planning die je goed kan gebruiken met je werknemers. Zo kan je alles ook terugzien en kan je zelfs de planning van maanden geleden nog een keer bekijken. Daarnaast kan je ook de applicatie uitproberen en kan je een proefperiode aanvragen voor 14 dagen. Zo kan je precies zien wat je allemaal kan doen in de applicatie en kan je kijken of dit wat voor je bedrijf is. Ook kan je de urenregistratie maken voor je werknemers en kan je bijvoorbeeld noteren hoelang je met een klus bezig bent. Zo kan je de werkbonnen nog beter maken en is meer informatie altijd handig.
Controle hebben
Als je een bedrijf hebt waarbij je veel verschillende klanten hebt op een dag. Is het natuurlijk handig om een goed overzicht te hebben van alle werkzaamheden. Zo kan je niet bij meerdere klanten tegelijk zijn als eigenaar, maar moet je wel weten wat er gebeurt. Door je werknemers alles te laten noteren in de applicatie kan je ervoor zorgen. Op deze manier weet je precies wat er aan de gang is binnen je bedrijf en kan je altijd dingen aanpassen.