Communicatie naar nieuwe of bestaande klant image Administratie tips voor de startende ondernemer

Drop us a line...

Verstuur bericht

Werf klanten met Adwords voor dienstverlenende bedrijven

Met Google Adwords kunt u advertenties plaatsen die zichtbaar zijn in Google in de lijst met ‘gesponsorde koppelingen’ of ‘advertenties’. Aan de zoekwoorden die worden ingetypt op Google zijn advertenties gelinkt.

Adwords voor dienstverlenende bedrijven

Het ligt voor de hand om te denken dat voornamelijk webshops baat zullen hebben bij het adverteren via Google. Echter zullen ook dienstverlenende bedrijven kunnen profiteren van Google Adwords. Tegenwoordig zien we steeds vaker dat mensen zich oriënteren op het web om te kijken wat de markt te bieden heeft wat betreft diverse diensten. Dit kan gaan om bijvoorbeeld een automonteur, dokter of een loodgieter.

adwords

Waarom Adwords?

Tegenwoordig zien we dat een groot deel van de dienstverlenende bedrijven een website heeft. Maar een website moet ook goed vindbaar zijn en aantrekkelijk worden gemaakt om er een bezoek aan te brengen. Op het internet is er veel concurrentie onder bedrijven en als bedrijf kunt u zich onderscheiden door de klant naar u toe te lokken. Dit kan door middel van een pronkende advertentie op Google. Door op Google te adverteren, heeft u meteen de juiste doelgroep te pakken, zij zoeken naar de dienst die u aanbiedt. Wanneer u een advertentie plaatst in een plaatselijke krant bijvoorbeeld, dan zal uw advertentie door een hoop lezers niet gezien worden, simpelweg omdat ze daar op dat moment niet geïnteresseerd in zijn.

Google Adwords specialist

Adwords voor dienstverlenende bedrijven is een zeer effectieve manier van reclame maken en kan bijdragen aan naamsbekendheid en het werven van nieuwe klanten. Om alles uit Adwords te halen, is het belangrijk dat de advertentie juist is en juist geplaatst wordt. Voor veel bedrijven, zeker de wat kleinere, is het al een hele opgave om een mooie website te hebben die een redelijk hoge positie heeft in Google. Een fout die vaak gemaakt wordt bij Google Adwords is het doorsturen van klanten naar de homepagina als ze een advertentie hebben aangeklikt. Maar vaak geeft de homepagina helemaal geen relevante informatie waar de klant naar op zoek is. Om fouten als dit te voorkomen en uw advertenties op Google zo effectief mogelijk te maken, is het verstandig om een Adwords professional in te schakelen. De Google Adwords specialist weet precies wat een advertentie op Google succesvol maakt, waardoor er zoveel mogelijk potentiële klanten naar de juiste webpagina worden door gelinkt.

winst optimalisatie

De investering voor het inschakelen van een Adwords professional die kwaliteit levert zoals WeTalkSEO en het plaatsen van een advertentie op Google heeft u er in de meeste gevallen al snel uit. De meeste mensen hebben geen zin in in een lange zoektocht op het web als ze op zoek zijn naar een bepaalde dienst. Met  Adwords hoeven ze enkel op uw advertentie te klikken en ze komen al op de juiste webpagina te recht. De laatste stap is contact met u zoeken, makkelijker kan het niet gemaakt worden voor de klant.

Gerelateerde berichten
  • Alles
  • Op auteur
  • Op categorie
  • Op tag